Beko a prezentat la IFA 2023 noua sa generație de electrocasnice sustenabile și tehnologia revoluționară EnergySpin

Beko, unul dintre liderii globali ai industriei de electrocasnice, a prezentat în cadrul IFA 2023, cel mai important eveniment de tehnologie din Europa, noua sa generație de electrocasnice sustenabile. Printre inovații se numără și tehnologia EnergySpin, menită a revoluționa procesul de spălare a rufelor.

EnergySpin este o soluție unică pe piață, care asigură economii de energie nu numai pentru programele eco cu care mașinile de spălat rufe Beko sunt dotate, ci și pentru alte programe folosite în mod curent de către utilizatori. Cu ajutorul tehnologiei EnergySpin, consumul de energie va fi redus cu până la 35% pentru programele zilnice, fără compromisuri în ceea ce privește performanța de spălare. Astfel, Beko își reiterează angajamentul de a le oferi consumatorilor produse care să-i ajute să aibă un stil de viață sustenabil, prioritizând eficiența energetică și reducerea costurilor.

În loc să se bazeze pe căldură pentru a dizolva detergentul și a îndepărta murdăria, noua tehnologie EnergySpin de la Beko eliberează detergentul mai devreme și valorifică puterea vitezelor superioare ale tamburului pentru o dizolvare mai rapidă și mai eficientă. Mișcările unice ale tamburului înlocuiesc nevoia de generare excesivă de căldură în timpul spălării și au ca rezultat un consum redus de energie, asigurând în același timp o performanță de curățare de top.

Cu EnergySpin, consumatorii vor avea la îndemână în orice moment o tehnologie sustenabilă, care nu se limiteaza doar la programul „Eco”, asigurând o performanță energetică superioară și în cazul programelor utilizate frecvent, printre care „Bumbac”, „Sintetice”, „Rapid”, „Delicate”, „Mix”, „20°C” sau „ColdWash”.

Tehnologia EnergySpin vine în întâmpinarea nevoilor în schimbare ale consumatorilor, având în vedere atât creșterea costului vieții, cât și urgența climatică. Pentru a identifica trendurile de consum, Beko a desfășurat un studiu de piață la care au participat 40 dintre cei mai mari retaileri ai săi din 10 țări europene. 75% dintre aceștia au observat o scădere a cheltuielilor consumatorilor în ultimele 8 luni, iar 62,5% o preferință în creștere pentru produse sustenabile și eco-friendly. 55% dintre retaileri au confirmat impactul ratingurilor și certificărilor de eficiență energetică asupra deciziei de cumpărare.

Totodată, având în vedere că piața de electrocasnice este una dintre cele mai afectate de creșterea costului vieții, 40% dintre ei sunt rezervați cu privire la performanța comercială a industriei în 2024. Pe de altă parte, 35% dintre retaileri anticipează rezultate mai bune în 2024 decât în 2023. Cât privește ceea ce retailerii așteaptă din partea producătorilor, răspunsurile au conturat două priorități – dezvoltarea de parteneriate strategice pentru a optimiza distribuția și a satisface în mod eficient cerințele consumatorilor, alături de consolidarea asistenței post-vânzare și a serviciilor de garanție, cu scopul de a construi încredere și loialitate.

EnergySpin de la Beko este o tehnologie revoluționară, care utilizează inovații de ultimă generație și care este deschizătoare de drumuri în industrie. Misiunea Beko este de a promova un stil de viață sustenabil în fiecare casă, asigurându-ne că produsele noastre au o durată de viață cât mai lungă. Prin tehnologiile și inovațiile pe care le punem pe piață, dar și prin modelul nostru de afaceri, ne străduim să oferim clienților noștri posibilitatea de a face alegeri mai bune, cu consecințe pozitive.

Akın Garzanlı, Chief Marketing Officer Beko

Ca răspuns la aceste realități, prezența Beko la IFA Berlin 2023 a stat sub semnul conceptului de „efect de domino pozitiv”, care se referă la maximizarea impactului pozitiv generat de schimbări graduale ale stilului de viață în favoarea unor alegeri mai durabile.

Criza costului vieții are efecte la nivel global, forțându-i pe consumatori să-și modifice obiceiurile de cumpărare. În acest context dificil, este mai important ca oricând să fim atenți la ceea ce au de spus, motiv pentru care am desfășurat un studiu printre retailerii noștri europeni. Feedbackul lor validează faptul că, stimulată de inflație și noi reglementări, cererea de produse eficiente din punct de vedere energetic, la prețuri accesibile, va continua și în 2024. Având în vedere că suntem unul dintre cele mai bine vândute branduri de electrocasnice mari din Europa, vom pune accent pe tehnologii avansate care combină inovații recente, calitate și un design armonios. Misiunea noastră este să le oferim consumatorilor posibilitatea de a alege un stil de viață sustenabil, asigurându-le cel mai bun raport calitate-preț. Vom continua să mizăm pe excelență, făcând sustenabilitatea fundamentul industriei în care activăm, și să colaborăm cu toți stakeholderii pentru a crea un efect de domino pozitiv.

Ragıp Balcıoğlu, Chief Commercial Officer Beko

Tehnologia EnergySpin va fi disponibilă în perioada următoare, pentru o serie de mașini de spălat rufe din portofoliul Beko.

Sursă foto: Beko